Olen Bror Nyman. Asun nykyisin Pieksämäellä. Synnyin Vaasassa, lähdin työn perässä Helsinkiin ja sieltä edelleen Pieksämäelle.  Nyt olen ansaitulla eläkkeellä – ainakin omasta mielestäni.

Aloitin kirjoittamisen uskontoaiheisille foorumille noin kuutisen vuotta sitten. Ensimmäinen foorumi oli UskoToivoRakkaus, joka kuitenkin lopetettiin. Sitten kirjoitin Kotimaa24 foorumille. Tätä foorumia ei lopetettu mutta se muutettiin suljetuksi.

Kotimaa24:n jälkeen olen kirjoitellut enimmäkseen Katsomukset.Munfoorumiin ja Blogimetsään. Olen kirjoitellut myös Kirkko Kuulolla- palstalle Suomi24:ssä joka sekin lopetettiin tämän vuoden alussa. Uusia löytöjä minulle ovat olleet Uuden Suomen Puheenvuoro ja Aamulehden Blogipalvelu. Paitsi, että olen kirjoitellut netissä erilaisille foorumeille, olen vetänyt myös keskustelutilaisuuksia Pieksämäen seurakunnassa otsikon ”Katsomukset kohtaavat” alla.

Foorumit ja blogialustat tulevat ja menevät. On surullista, että joskus useammankin vuoden nettiystävät katoavat taivaan tuuliin kun foorumi lakkautetaan. Toivoisin, että jotenkin voisin koota kaikki entiset ja tulevat nettiystäväni yhteen niin, että he eivät taas katoaisi. Sanotaan, mitä sanotaan mutta mielestäni yksi tärkeä osa-alue elämässä on yhteisöllisyys vaikka se olisikin vain netissä tapahtuvaa yhteisöllisyyttä.

Tässä blogissa kirjoittelen päiväkirjanomaisesti erilaisista uskonnollisista aiheista joita päähäni aina silloin tällöin pulpahtaa mutta suunnittelen koko ajan kuumeisesti jonkinlaista kokoomablogia johon tämä ja kaikkien muidenkin yksityiset blogit voitaisiin koota, niin että siitä sitten muodostuisi tuo edellä tarkoittamani blogiyhteisö.